21 Mayıs 2016 Cumartesi

Vee İlk Yayın!!!


     Evet cidden kitlenip kaldım... Neyse saçmalayarak makul bir yere gelebileceğimden eminim. Öncelikle bu blogu açma nedenim çok bencilce. Her insan bazı zamanlar kendiyle vakit geçirmek ister. Bende bu şekilde düşünerek başladım araştırmalara. Yapanlar nasıl yapmış, bu HTML kodları ne halta yarıyor. Neyi nasıl yapmalıyım vs. Neyse işte buldum bir çaresini açtım. İlk yayını yazacak duruma da getirdim. 

     Öncelikle şunu belirtmeliyim ki burada İlinaland tamamen benim uydurduğum bir isim. One Piece diye biri anime de bir kabile insanların isimlerine -land ekleyerek hitap ediyorlar. Bende bunu çok beğenerek saçma bir isim oluşturdum. En azından bir farklılık olduğunu düşünüyorum.

     Evet içeriklerime gelecek olursak. Burasını kendi diyarım olarak belirledim. Bu diyar normal bir diyar da değil üstelik. Animelerden göller, Mangalardan evler ve Kitaplardan uçsuz bucaksız denizler var. Bu da demek oluyor ki sadece kitap tanıtımı yapmayacağım. 
İşte bu kadar... Saçma başlayarak ortalarda toparlayıp sonlara doğru makul bir yayın yaptığımı düşünüyorum. Canee minna!!! 

     Bir de az kaldı unutuyordum... Blog simgem üstteki resimle aynı... Belki merak eden olur dedim.   ¨~¨ 


      P.S:Ara sıra korece ve japonca kelime-cümlelere rastlayabilirsiniz... Şimdiden diyeyim dedim. ^.^ 

2 yorum:

  1. Blog açmak gerçekten heyecan verici. Bloğunuz hayırlı olsun :) Bloğa her daim yayın girmek ise meşakkatli bir iş. Ilk açtığımda sürekli yayın girebileceğimi sanıyordum, kolay olmadığını anlamam ise sadece üç yayınımı almıştı ve ben; " eee hani millet ha bire yayın giriyor, nasıl oluyor bu iş diye kara kara düşünmeye başlamıştım. Ama bloğa yayın girmek tamamen kişinin moduyla ilgili. Ben de öyle yapıyorum. Canım neyi ne zaman isterse, aynen öyle; ))) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) Gerçekten bende meşakkatli birşey olduğunu düşünüyorum ama daha 9 yayınım falan oldu şimdiden bağlandığını düşünüyorum. Eğlenceli olduğu da su götürmez bir gerçek. Hele takipçiler olduktan sonra daha Mutlu oluyor insan. Hele hele yorumlar ise 'gerçekten de birşeyler yapıyorum' demeni sağlıyor.

      Sil