7 Temmuz 2016 Perşembe

Bir Gecelik Sonsuzluk - Maureen Child | Aşk Ruleti - Cat Schield || Harlequin - Desire Serisi

                                                            Bir Gecelik Sonsuzluk
                                                     Maureen Child

                                                              Aşk Ruleti
                                                           Cat Schield



Tür: Romantik
Basım: Haziran 2013
Sayfa Sayısı: 224
Yayın Evi: Harlequin








Arka Kapak Yazısı

MAUREEN CHILD
Bir Gecelik Sonsuzluk

Rick Pruitt, çocuk yaşlardan beri sadec Sadie Price'a pilatonik olarak aşıktı. Bir gece tüm kurallara karşı gelerek, Rick'le Sadie ateşli bir gece geçirmişlerdi. Yıllar sonra bile ikisinin de yüreğinde o gecenin anısı saklı kalmıştı. Ve tabii bir de... Sadie'nin o büyük sırrı.
Üç yıl sonra tekrar karşılaştıklarında, ikisi de artık çocuk değildi. Sadie'nin, Rick'den gizlediği büyük sırrı onları hiç ummadıkları bir sona doğru sürüklemeye başlayacaktı.


CAT SCHIELD
Aşk Ruleti

Ünlü iş adamı Sebastian Case, asistanı Missy Ward'a her şeyiyle güveniyordu. Las Vegas'a geldiklerinden beri Missy adeta evrim gererek başka bir kadına; daha çekici, daha zeki ve çok daha yakıcı bir kadına; dönüşmüştü. Şimdi de istifa ediyordu ve Sebastian onu yanında tutmak için her şeyi yapabilirdi, önerdiği delice bahsi kabul etmek de dâhil... Rulet çemberinin tek bir dönüşü kaderlerini belirleyecekti.




Şimdi gelelim benim yorumuma...

     Öncelikle ben okurken önce Aşk Ruletini okuyup sonra Bir Gecelik Sonsuzluğu okudum. Ayrıca romanlar kısa olduğu için yorumumda kısa olacak. Şunu söyleyeyim. Aşk Ruleti hoştu ama Bir Gecelik Sonsuzluk... Bilmiyorum. Yani çok hoşuma gitti bayıldım diyemiyeciğim...

Konuları şu şekilde:

   Birinci olarak; Bir Gecelik Sonsuzluk da Sadie ve Rick birgece beraber oluyorlar ve ertesi gün herkes kendi hayatına geri dönüyor. Ancak o gece daima hatırlanır cinsten. Sonra Sadie o gecenin hatırası olarak hamile kalıyor. Sonra aradan üç yıl geçiyor da sonra tekrar karşılaşıyorlar da falan da filan da yani. Şimdi olan hakkını da yemek istemiyorum kitabın. Bazı kısımları gerçekten keyif vericiydi -özellikle Saide ve Rick'in atışmaları, inatlıkları- ama okunmasa da olur yani. Çok daha iyi kitaplar olduğuna inanıyorum.

   İkinci olarak da; Aşk Ruleti. Bu seferde olay güven problemi yaşayan bir adam üzerinde. Olayın anlatılacak bir tarafı yok aslında. Olayın bir kısmı Las Vegas da geçiyor.  Ayrıca Vegas için ne denir? Vegas da olan Vegas da kalır bebeğim. Neyse. Bu kitap güzeldi. Böyle bir saat kafa dinlemek için okunur bir kitap. -Zaten sayfa sayıları 112'yi geçmediğinden 1 saatte rahatlıkla okursunuz.- Sevmediğim tek kısım bir olayın neticesinde Sebastian'ın, Missy'e davranış şekliydi. Sevmemekten çok aşırı saçma geldi. "Bu kadar tepki ne mana?" dedim yani. Gene de Bir Gecelik Sonsuzluğa göre daha hoş bir kitaptı.




Neyse neyse... Alıntı kısmına geçelim biz en iyisi.

  Bir Gecelik Sonsuzluk

"Bir türlü pes etmiyorsun değil mi?"
"Ben bir bahriyeliyim tatlık. Asla teslim olmayız biz."
"Tanrım, niye bu kadar inatçısın?"
"İstediğim bir şeyi gördüğüm zaman gidip onu alırım."
"Neden ben?"
"Oh, kendine şöyle bir baksana, çok güzelsin, zekisin, çok seksisin ve oh, evet, çocuklarımın annesisin."
----------
"Aman Tanrım, çok güzelsin." dedi Rick.
Sadie kızardı. "Evet, çünkü bu sezon gözü yaşlı kızlar çok moda."



Son olarak da puan durumu

Vikitap Puanı: 7/10
Goodreads Puanı: 3.56/5


Vee benim puanım: 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder