10 Haziran 2016 Cuma

1.Kitap Alışverişi ^^

     Uzun olacak gibi uyarmadı demeyin. Birde nedense kitap aldığım da böyle saçma ve bir huzur beni sarıp sarmalıyor sanki. bunu burada paylaşmak ise alırken yaşadığım mutluluğu da katlıyor. İlginç bir his...

     Öncelikle söylemeliyim ki kitap almayı en sevdiğim yer sahaflardır. çünkü tek bir yere bağlı kalmak zorunda değilsiniz ve genellikle -bakın genelleme yapıyorum- çoğu konuşkan insanlardır. özellikle gitmeyi sevdiğim ve bana bolca indirim yapan bir amca var ki -ki onu çok severim- hani derler ya ton ton dede. aynen öyle. yani hem tatlı hem de iyi indirim yapıyor. daha ne olsun.

    Neyse konudan sapmayarakdan alışverişe geçelim *.*







     Evet. Yukarıda gördükleriniz benim bir alışverişimde aldığım kitaplar. Gerçi bana göre normal ama çevremdeki insanlar -nedense- abarttığımı düşünüyorlar.

     İlk kitapla başlamak istiyorum. Kat Martin'den okuduğum kitaplara bakanlar görmüştür Gelinin Kolyesi adlı kitabını okumuştum. Hatta çok beğenip 2. kitabı olan Şeytanın kolyesine başlamıştım ancak onu tam okuyamadım. Neyse işte ton ton amcamın yanında otururken -bu arada çoğu ikinci el kitapların fark etmişsinizdir- gözüme iliştirdim ve aldım. Ayrica bu kitap Heart üçlemesinin ilk kitabıymış. Bende yaklaşık olarak 5 dakika önce öğrendim. 

     İkinci kitap ise Samantha Grace'den Aşka Karşı Koyma. Tamam açık olacağım tamamen arka yazısını okuyarak almaya karar verdiğim bir kitaptı. Ayrıca yazarın daha önce Alçak Adam adlı bir kitabını okumuş ve hoşuma gitmiş olması da iyi bir etkendi tabiki. Ve küçük bir araştırmadan sonra bir serinin 4. kitabı olduğunu öğrendim. Şey hafif bir dram yaşadığım söylenebilir...

     Üçüncü kitabımda Romantik Vampir. Yani öncelikle şunu söylemeliyim ki 5 yıl önce basılmış bir kitap. Hatta elimde de ilk baskısı var. Konunun temeli şu; Vampir adam ve vampir avcısı bir kadın. Evet buraya kadar genel sıradan vampir hikayesi. Ancak adam da bir vampir avcısı. Yani evet bu da artık sıradanlaşmaya başlayan bir konu -bana göre tabii-. Bir de adam normal insan kanı içemiyor. Evet kitap zaten burada merakımı uyandırdı. Ve aldım. Umarım yazarın da iyi bir kalemi vardır.

     Dördüncü kitap Cazibe. Bu da beş kitaplık bir serinin ilki. Bunu aldığım yerdeki kadından öğrendim. Aslında eve dönüş yolculuğunda biraz irdeledim kitabı ya yol beni çok bunalttığı için olsa gerek yada kitap biraz sıkıcı neyse işte okuyup göreceğiz. Aslında alınacaklar listemde değildi lakin orada çalışan kadın o kadar ısrar etti ki "Al kızım pişman olmazsın bak." diye... Bende hadi bakalım aldım.

     Beşinci kitap Teklikeli Yalanlar. Net bir şekilde söylüyorum. Ne kapağını severek ne de arka yazısını okuyup aldım bu kitabı. Hani herkesin vardır ya favori yazarı. Ne yazsa alır okurum dediğiniz. Becca da benim için o yazarlardan biri. Hush Hush serisiyle tanıştığım ve kalbimi çalan yazarlardan biridir kendisi. Yani adını gördüm ve aldım. -Umarım tersi çıkmaz. Öylesi de çok kötü oluyor çünkü ¨.¨-

     Evet geldik altıncı kitabım Kor'a... Şöyle ki serinin diğer iki kitabını okumuş ve bir kaç olay dışında beğenmiştim. Yani yazarın kalemi rahat okunacak cinste olduğu için aldım. Bir de Ash çok tatlı ve eğlenceli bir karakter bana göre. İçlerinde okumak istediğim tek hikaye onunki diyebilirim. Hatta diyorum ^^

     Yedinci ve sekizinci kitabım -yazarları aynı olduğu için bir anlatmakta sakınca görmediğim için bu şekilde yazıyorum- kitabım ise Nora Roberts'ın Eve Dallas\Ölüm Serisinin 9. ve 15. kitapları. Seriyi bulabilmek o kadar zor ki. Hele ilk kitaplarını. 3 adet pasaj gezip, tüm internet sitelerini talan etsem de bulamadığım kitapları var. Bir tek nadirkitapta bulduğum onunda satış fiyatı 75₺ olduğundan alamadığım ilk kitabı vardı. Aynı zamanda 43 kitaplık bir seri olması gerekiyor... Sırf bu seriyi deli gibi aradığım için sıkça gittiğim bir pasajda bana Nora Roberts'cı bile denildiği oluyor yani. 

     Gelelim son kitaba. Kız kardeşimin ağzından yaklaşık olarak 1 aydır düşürmediği kitap... Yabancı. Türk yazarlardan çok kitap okumam -gerçi onu da FMA ile kırdım de neyse- . Bir de daha önce hiç wattpad çıkışlı yazardan kitap okumadığım için deli gibi önyargılıyım kitaba. Neyse efendim pasajda gezerken her standın üzerinde de var. Baya ilgi çekiyor anlaşılan, neymiş konusu bari bir bakayım deyip arka yazısını okudum. Yani iyi bir yazısı vardı. Bilemiyorum ön yargılı olduğum bir kitabı aldım bakalım hayırlısı.

     Evet bir alışverişin daha sonuna geldik. Sonrakiler de görüşmek üzere minnaa ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder