25 Haziran 2016 Cumartesi

2.Kitap Alışverişi ~.~

     Eveet yeni bir kitap alışverişiyle sizlerleyim. En son okuduğum kitap Nora Roberts'da Alacakaranlık'tı. Yani bir Harlequin'di. -Onun yorumunu da buradan görebilirsiniz. Bende dedim neden tek olarak kalsın ki? Sonra hiç beklemeden incelemelere başladım ve siparişim aşağıdaki gibi bir hal aldı.


Toplu olarak neler almışım bir bakalım.






     İlk dört kitap malum Royal House Of Shadows serisi. Her kitabın farklı bir yazarı var. Malum Nalini Singh benim favori yazarlarımdan birisi. Serinin son kitabı da onun elinden çıktı. Ee bende durur muyum direk seriyi aldım. Yorumlardan da çok beğenildiği belirtiliyordu zaten. Her kitapta da farklı bir kardeş anlatılıyormuş. En kısa zamanda okuyup yorumlarını paylaşacağım.

     Devam edelim. Sonrasında da Maya Banks geliyor. Maya Banks'dan Nefes Nefes serisinden 2 kitabını okumuştum. Konu olarak beni tatmin etmeseler de yazarın kalemi rahattı. Bu sefer de Harlequin'de şansımı denek istedim. Onun da iki kitabını aldım. Düşler ve Hayaller, Tendeki Kıvılcım.

     Ayrıca Stars Of Romance serisinde iki kitap var. Biri Kış Mucizesi, diğeri de Hazan Yaprakları. İki kitap da içinde 2 roman barındırıyor. 
  • Kış Mucizesi; Kabimdeki Umut - Michelle Reid ve Masum Güzel - Lucy Monroe. 
  • Hazan Yaprakları; Bir Gece Ansızın - Nora Roberts ve Bitmeyen Rüya - Lynne Graham.


     Harlequinden aldığım diğer kitapların yazarlarını ise daha önce hiç okumadım. Konu olarak beni çektiklerini söyleyebilirim. Ve henüz Harlequin bazında kendimi emekleyen bir bebek olarak gördüğümden tavsiyelere de açığım.

     Son olarak da Samantha Grace'den Aşkta Yalan Olmaz Beau Monde serisinin üçüncü kitabı. Birinci ve dördüncü kitabını okuyup yazarla anlaşabildiğimi düşünerek üçüncü kitabı aldım. Neden iki değil de üç diye soran olursa şöyle herhangi bir neden yok. Aslında şu ara almayı da düşünmüyordum. Ama ucuz yakalamışken de kaçırmak olmaz dimi ^^. Hem seri hoş ve eğlenceli. Okumanızı tavsiye ederim

     Evet Harlequinim bir tane kalmasın mantığıyla yaptığım alışverişle sayısını 13'e çıkartmış bulunuyorum. 
     
     O değil de tuhaf ama kitap alışverişini internetten yapsam bile tuhfa bir mutluluk sarıyor beni. Normal bir insan olmadığımı biliyorum ama acaba bu konuda yalnız mıyım ki? ^^


1 yorum: